miercuri, 19 mai 2010

A fi sau a nu fi indragostit ...


Ce e dragostea ? Nu se stie ! E un ceva ... un ceva necesar .
Toti in jur spuneau ca bucuria de a place pe cineva , de a fi "indragostit" , trece mai repede ca ploaia si cand se spulbera iti doresti s-o stergi cu buretele . Sa uiti ! N-am vrut sa stiu cum e ... cel pootin asa ma amageam ... Eram "indragostita" si eu de cate cineva , dar nu ma gandeam prea mult la asta ... Mi-a placut si de vedete ( asta pe la 10 -11 ani ) ca oricarei fetite mici si naive .
Azi e altceva ... sunt si eu "indragostita" si ma simt mandra sa spun ca ma influenteaza in bine . Ma vad altfel pe mine : sunt mai increzatoare si am mai multa ambitie .
So ... a fi "in love" e unul din cele mai magice lucruri . Acum tot ce trebuie sa fac e sa-mi fac curaj sa-i spun acelui CINEVA ca il plac ... ma intreb cat va mai dura si asta ? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu